Klachtenbehandeling - Botuline Rimpelzorg Klinieken
skip to Main Content

Klachtenbehandeling

Stap 1. Eerst mondeling
Ben jij ergens niet tevreden over of heb je vragen?  Dan verzoeken wij jou om telefonisch 036 – 525 56 49 | 06 – 10 88 20 04 of per email info@rimpelzorg.nl contact op te nemen. Het liefst alvast een foto van het behandelde gebied meesturen en je naam vermelden. De assistenten of de heer Sediqi van Rimpelzorg Klinieken staan jou graag te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. Indien wenselijk wordt een controle afspraak bij de arts ingepland.

  • Rimpelzorg Klinieken  neemt elke klacht serieus.
  • Het tijdig informeren geeft Rimpelzorg Klinieken de mogelijkheid om samen met jou een goede oplossing te vinden.
  • Rimpelzorg Klinieken wil altijd leren en uw klacht helpt ons de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Stap 2
Klachtenfunctionaris
Indien u er met de behandelend arts van Rimpelzorg Klinieken niet uitkomt dan kunt u uw klacht voorleggen aan de interne klachtenfunctionaris van Rimpelzorg Klinieken. Deze zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om u over de vervolgprocedure te informeren. Deze houd in dat de klacht aangemeld zal worden bij Klachtenportaal Zorg. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg zal uw klacht verder behandelen.

Indien u er met Klachtenportaal zorg niet uitkomt, dan kunt u zich wenden tot de geschilcommissie van Klachtenportaal zorg.

* Tevredenheid over het resultaat van behandelingen staan los van betaling in termijnen. Wij zullen te allen tijde streven naar het behalen van het resultaat dat u voor ogen hebt, daarom hechten wij veel waarde aan een uitgebreid gesprek vooraf en de benodigde nazorg achteraf.

Back To Top